header_01 header_02
header_03
header_06
header_04_01 header_04_03
menuOff01
menuOff02 menuOff03 menuOff04 menuOff05 menuOff06 menuOff07 menuOff08 menuOff09 menuOff10 menuOn11 menuOff12 menuOff13 menuOff14
menuOff15

IT-elsősegély cikk a TP újság 2011 novemberi számában

Az IT-elsősegély rovat célja, hogy általános problémákra felhívja a figyelmet valamint tanácsaival segítse a felhasználókat.

Mikor tanácsos lecserélni az informatikai eszközparkot?

Az eszközpark megfelelő karbantartása, bővítése, cseréje kulcskérdés. A minőséghez nemcsak profi személyzet, hanem megbízható és hatékony informatikai háttér is szükséges. Tudjuk, hogy egy szerver meghibásodása akár a teljes ügyvitelt megbéníthatja, adatokat is veszthetünk. Egy kliensgép tápegység hibája miatt hosszabb időre használhatatlanná válhat a pénztárgép, a hibák elhárítása pedig költséges, főleg, ha ez normál munkaidőn kívül történik.
A szorult helyzeteket elkerülhetjük, ha szakemberek felügyelik a rendszereket és az eszközeinket. Így képet kapunk várható élettartamukról is, és megoldásokat a rendszeresen felmerülő problémákra. De ami még fontosabb, a hiba keletkezése előtt, tervezetten tudjuk fejleszteni a hardverkörnyezetet, megspórolva a sürgősségi szervizdíjakat.
A 3-4 éves eszközöknél már mindenképpen számítani kell azok meghibásodására, a javítás pedig sokszor drágább, mint a csere. Ráadásul a javítással csak elodázzuk a fejlesztést. Vannak kivételek, de az újabb eszközökkel nem csak hatékonyabbá és megbízhatóbbá tehetjük rendszereinket, hanem plusz szolgáltatásokat is tudunk nyújtani, áramot spórolhatunk, és a vendégben is pozitív benyomást kelt a gyors és gördülékeny kiszolgálás.


Melyek a legjellemzőbb szállodás, vendéglátós informatikai problémák?

A turisztikai szakmában is nélkülözhetetlenné vált a számítástechnika. Gyakori hiba, hogy a recepción, étteremben nincs elegendő munkaállomás, ami teltház esetén kellemetlen fennakadásokat okoz. Az is általános hiányosság, hogy a terminálok nem elég megbízhatók hardver, vagy szoftver oldalon, és a rendszeres ellenőrzésről, karbantartásról, illetve a megfelelő jogosultsági korlátozások beállításáról is sokan megfeledkeznek.
Figyelembe kell venni az adott munkakörhöz tartozó speciális igényeket is: egy felszolgáló munkáját jelentősen meggyorsítja, ha kézi pincérterminálon veheti fel a rendelést, a wellness részlegen pedig magas a páratartalom, a hétköznapi eszközök az ilyen körülményeket csak rövid ideig viselik el. Fontos az is, hogy elutaztatáskor ne kelljen perceket várni a számlára, mert lassú a nyomtató.
Amikor nem működik a hálózat, vagy meghibásodik a szerver, az ezekre épülő folyamatok kártyavárként omlanak össze. Ezért a berendezéseken nem szabad spórolni, és gondoskodni kell a normális üzemelési körülményekről és a rendszerfelügyeletről is.

 

Az újságban megjelent cikk megtekintéséhez kattintson ide

[ Hornet hírek  
<< vissza

Rendszerfelügyelet:

Istria 94-Tours Utazási Iroda
Hornet IT Remote rendszerfelügyeleti csomag
Hardver-, szoftver beszerzés
 
EGI Kontrolling
Hornet IT Premium 0-24-órás rendszerfelügyelet
Weboldal fejlesztés folyamatban
 
Audio Partner Kft. - Hivatalos Sennheiser forgalmazó
Hornet IT Basic rendszerfelügyeleti csomag
Hardver-, szoftver beszerzés
 
FaNa Média Kft.
Hornet IT Basic rendszerfelügyeleti csomag
Hardver-, szoftver beszerzés, karbantartás
 
Fitt Bike Csepel
Hornet IT Remote rendszerfelügyeleti csomag
Honlap kivitelezés

De Place Club
Hornet IT Remote rendszerfelügyelet 0-24 órás opcióval
Weboldal fejlesztés folyamatban
 

Alkalmi IT munkáink:

Ebédfutár Kft.
Teljes géppark csere éjszaka, a 0-24 órás étkezdében
a szolgáltatás megszakítása nélkül
 
FaNa Média Kft. (F1Világ)
Informatikai partner, tanácsadás, hardver beszerzés

Honlap referenciák:

www.discoverbt.hu
www.chinalink.hu
www.f1vilag.hu
http://tuurex.hu/
www.betbulls.hu

 

 
 
 
 
tartalomBottom
  [ bemutatkozás [ szolgáltatásaink [ rendszerfelügyelet [ kapcsolat [ referenciáink [ partnereink
  [ Hornet IT Solutions Kft. [ 1097 Budapest, Vágóhíd u. 21/b [ e-mail: info@hornetkft.hu
lablecRSS lablecFacebook lablecTwitter lablecLogo
[ Hornet hírek   [ Rendszerfelügyelet   [ Alkalmi munkáink   [ Hornet IT Remote   [ Hornet Plus Web  
© 2011 Hornet IT Solutions Kft.